https://haflinger.dk/wp-content/uploads/2017/08/HAD-kÃringskatalog-2017-1.pdf

 

Kåring 2017 information

 

Vi forventer at kåringhestene skal være på pladsen fra lørdag morgen 7.45 til 20.10 ca, tidsplanen er kun vejledende og det er vigtigt I selv holder styr på tiden og er klar når det er jeres tur. Michael der står for at lukke heste ind og ud af hallen, svare gerne på spørgsmål omkring hvordan tidsplanen bliver holdt.

Da kåringen starter så tideligt er det muligt at få boks allerede fra fredag aften, men dette koster selvfølelige lidt ekstra, hvis man ønsker boks udover det I har booket, så skriv tilbage på denne mail senest onsdag d. 9.8 kl.15.00.

Hvis I har booket boks er denne med halm og udmugning efter kåringen, der vil kunne købes grovfoder på stedet.

I forbindelse med kåring vil foreningens fotograf tager et opstillingsbillede af jeres hest til kataloget med kåringsresultaterne i, hvis man ikke ønsker at få taget et billede af sin hest til kataloget, skal man give besked om dette tilbage på denne mail onsdag. D. 9.8 og der vil ikke komme billede i kataloget af din hest.

Ønsker man hjælp til at drive hesten rundt i hallen, når den skal være løs, stiller bestyrelsen Helge til rådighed, men vi vil gerne have en tilbage melding om I ønsker hans hjælp, også selvom det måske ikke er nødvendigt på dagen.

Det er vigtigt at I er opmærksomme på om det er jeres rigtige adresse SEGES har når de skal sende jeres pas tilbage til jer, så er I flyttet eller har ændret adresse, så skriv tilbage på denne mail, så kan jeg undersøge det for jer.

 

Der er agility både lørdag og søndag, der vil være tilmelding på dagen og vi håber mange vil deltage.

Mail: Solvej_lemming@hotmail.dk

Hvis man er interesseret i at følge med i championatet kan dette følges på live:

http://live2.rideforbund.dk/aktuelle-st%C3%A6vner/vis-st%C3%A6vne.aspx?EventId=Prop00029634